Regulamin usług gabinetu

Regulamin świadczenia usług w Gabinecie podologiczno - kosmetycznym, przy ul. Proletariackiej 40 w Łodzi:

 

§ 1. Postanowienia ogólne i definicje

  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem” określa zasady korzystania z usług podologicznych, zwane dalej: Usługą Podologiczną lub Usługami Podologicznymi, która jest świadczona przez ZRD GREMAR s.c.
  2. Przed skorzystaniem z Usługi Podologicznej należy zapoznać się z treścią Regulaminu znajdującego się na stronie lub w gabinecie.
  3. Skorzystanie z Usługi Podologicznej jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
  4. Samodzielnie dokonywać Rejestracji oraz korzystać i uczestniczyć w Wizycie podczas której wykonywana jest Usługa Podologiczna mogą wyłącznie osoby pełnoletnie – dalej zwane klientem. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z Usługi Podologicznej na takich samych zasadach jak osoby pełnoletnie wyłącznie za uprzednią zgodą ich opiekuna, rodzica lub przedstawiciela ustawowego, wyrażoną przed rozpoczęciem Usługi Podologicznej

§ 2. Rejestracja na Wizytę

  1. Usługi Podologiczne świadczone są wyłącznie za uprzednią rezerwacją wizyty - dalej zwane: Wizytą, za wyjątkiem wyjątkowych sytuacji, w których Klient może skorzystać z Usługi Podologicznej poza kolejnością, o których mowa w niniejszym Regulaminie. 
  2. Wizyty można umawiać poprzez telefoniczna rejestrację - dalej: rejestracja od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00
  3. Klienci rejestrowani są zgodnie z grafikiem obowiązującym w gabinecie podologicznym
  4. Podczas Rejestracji Pracownik Gabinetu Podologiczno – kosmetycznego w celu oszacowania czasu trwania Usługi Podologicznej może dokonać wstępnego wywiadu dotyczącego problemu z jakim zgłasza się Klient.
  5. Podczas Rejestracji Pracownik Gabinetu Podologiczno – kosmetycznego poprosi o podanie następujących danych: a) imię i nazwisko; b) numer telefonu do kontaktu;
  6. W określonych przypadkach Klient może zostać poproszony o nadesłanie na adres e-mailowy zdjęcia stopy lub jej części.
  7. Pomiędzy wykonaniem Usługi Podologicznej w miarę możliwości zapewniane są 10 minutowe przerwy konieczne do zdezynfekowania gabinetów.
  8. Na 24 godziny przed umówionym terminem Wizyty Klient otrzymuje wiadomość tekstową SMS z przypomnieniem o Wizycie.

§ 3. Rezygnacja z Wizyty, odwołanie z Wizyty

  1. Na zarezerwowaną Wizytę Pacjent powinien stawić się w Gabinecie Podologiczno – kosmetycznym najpóźniej na 10 minut przed umówionym terminem Wizyty.
  2. Gabinet Podologiczno – kosmetyczny zastrzega, że ustalona godzina Wizyty może ulec nieznacznej zmianie. Jeżeli przesunięcie w godzinie Wizyty wynika w szczególności z przyczyn niezależnych od Gabinetu Podologiczno – kosmetycznego i trwa dłużej niż 15 minut, w miarę możliwości poinformuje Pacjentów zapisanych na Wizyty o przesunięciu terminu Wizyt.
  3. Gabinet Podologiczno – kosmetyczny zachowuje prawo do odmowy wykonania Usługi Podologicznej, jeżeli Klient spóźnia się na Wizytę co najmniej 15 minut od terminu umówionej Wizyty, chyba że Klient o okolicznościach skutkujących spóźnieniem na Wizytę powiadomi pracownika, który wyrazi zgodę na późniejsze rozpoczęcie Usługi Podologicznej z zastrzeżeniem, że w takim przypadku Wizyta może ulec skróceniu.
  4. Nieprzystąpienie do Wizyty przez Klienta bez uprzedniego odwołania Wizyty uprawnia obciążenia Klienta kosztami niezrealizowanej Wizyty.
  5. Gabinet Podologiczno – kosmetyczny zastrzega sobie prawo do odwołania Wizyty na co najmniej 24 godziny przez terminem rozpoczęcia Wizyty. W takim wypadku Gabinet Podologiczno – kosmetyczny zaproponuje nowy termin Wizyty.
  6. Gabinet Podologiczno – kosmetyczny informuje, że nie udziela konsultacji telefonicznych zakresem odpowiadających świadczonej Usłudze Podologicznej. Klient jest konsultowany wyłącznie podczas umówionej wizyty w Gabinecie Podologiczno - kosmetycznym. 
  7. Pierwszeństwo przyjęcia na Wizytę mają Klienci, którzy uprzednio dokonali Rezerwacji i umówili się na Wizytę zgodnie z grafikiem obowiązującym w Gabinecie Podologiczno – kosmetycznym. W wypadkach szczególnych, w tym w szczególności odnoszących się do Klientów z powikłaniami powstałymi w trakcie prowadzonych w Gabinecie Podologiczno – kosmetycznym Usług Podologicznych lub osób wymagających natychmiastowej konsultacji - przewiduje się możliwość przyjęcia osoby bez uprzednio dokonanej przez nią Rejestracji, zgodnie z procedurą rejestracyjną.
  8. Klient ma prawo odwołać lub przełożyć Wizytę najpóźniej na 24 godziny przez zaplanowaną wizytą.

§ 4. Przebieg Wizyty

  1. Usługi Podologiczne wykonywane w Gabinecie Podologiczno – kosmetycznym wykonywane są przez specjalistów, posiadających doświadczenia zawodowe oraz umiejętności potrzebne do wykonania Usługi Podologicznej.
  2. Na pierwszej Wizycie zostanie przeprowadzony wywiad z Klientem.
  3. Po przeprowadzeniu wywiadu specjalista Gabinetu Podologiczno – kosmetycznego przedstawi Klientowi plan terapii oraz wyceni wstępny koszt Usługi Podologicznej.
  4. Rodzaje Usług Podologicznych świadczonych przez Gabinet Podologiczno – kosmetyczny dostępne są na stronie internetowej Gabinetu Podologiczno – kosmetycznego pod adresem: www.nataliakijek-podolog.pl

§ 5. Płatność

  1. Klient jest obowiązany do dokonania zapłaty za wykonane Usługi Podologicznej. Szczegółowy Cennik dla poszczególnych Usług Podologicznych znajduje się w gabinecie.
  2. W Gabinecie Podologiczno – kosmetycznym udostępnia się następujące formy płatności: a) Gotówka b) Karta płatnicza c) przelew bankowy
  3. Zapłata za Usługi Podologiczne następuje po odbytej Wizycie, za wyjątkiem przypadków określonych niniejszym Regulaminem, za które Klient obowiązany jest uiścić całość lub część opłaty przed wykonaniem Usługi Podologicznej lub w przypadkach płatności za Usługę Podologiczną pomimo jej niewykonania z uwagi na okoliczności leżące po stronie Klienta.

§ 6. Procedura reklamacyjna

  1. Klient po wykonanej Usłudze Podologicznej ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 7 dni od jej wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Usługi Podologicznej- dalej: Reklamacja. Składając Reklamację Pacjent obowiązany jest opisać stan faktyczny oraz wskazać z jakich przyczyn uważa Reklamację za zasadną.
  2. Reklamacja powinna zostać przez Pacjenta złożona na piśmie na adres e-mailowy: podolog.nataliakijek@gmail.com, w miarę możliwości Klient do Reklamacji powinien dołączyć dokumentacje zdjęciową.
  3. Reklamacje zostaną rozpatrzone przez Gabinet Podologiczno – kosmetyczny w terminie 14 dni od otrzymania Reklamacji. W tym terminie Klient zostanie powiadomiony o zasadności lub braku podstaw do uznania ją za zasadną.
  4. W przypadku uznania Reklamacji za zasadną Klient przysługuje nieodpłatna usługa korygująca w Gabinecie Podologiczno – kosmetycznym lub zwrot kosztów wykonanej Usługi Podologicznej. Gabinet Podologiczno – kosmetyczny w ramach uznania reklamacji może ponadto zaproponować inne korzyści Pacjentowi.
  5. W przypadku kwestionowania Usługi Podologicznej zaraz po jego wykonaniu, Pacjent nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną Usługę Podologiczną – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Gabinet Podologiczno – kosmetyczny zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Klienta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.
  6. Reklamacja nie obejmuje powikłań takich jak: ból, krwiak, krwawienie po zabiegu, podwyższona temperatura ciała, złe samopoczucie, reakcja alergiczna na zastosowane leki - jeżeli objawy te związane są z wykonaną Usługą Podologiczną lub wiążą się z indywidualnymi predyspozycjami Klienta.

§ 7. Odpowiedzialność

  1. Klienci odpowiadają w pełnej wysokości za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinetu Podologiczno – kosmetycznego. Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich opiekunowie, rodzice lub ustawowi przedstawiciele.
  2. Gabinet Podologiczno – kosmetyczny nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w gabinecie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient zobowiązany jest zatrzymać przy sobie.
  3. Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonane Usługi Podologiczne po stronie Gabinecie Podologiczno – kosmetycznym.
  4. Gabinet Podologiczno – kosmetyczny nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Usługi Podologicznej wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
  5. Klient zobowiązany jest przestrzegać wszelkich zaleceń specjalisty, które zostały udzielone mu podczas Wizyty.
  6. Po wykonanej Usłudze Podologicznej może zostać wystawione zaświadczenie o odbytej Usłudze Podologicznej.

§ 8. Postanowienia końcowe

  1. Wszystkie osoby przebywające na obszarze Gabinetu Podologiczno – kosmetycznego zobowiązane są przestrzegać całkowitego zakazu palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych oraz całkowitego zakazu spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
  2. Na obszarze Gabinetu Podologiczno – kosmetycznego, a w szczególności do pomieszczeń, w których wykonywane są Usługi Podologiczne zabrania się wprowadzania zwierząt.
  3. Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, Cennika Gabinetu Podologiczno – kosmetycznego.
  4. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług Podologiczne powinny zostać w pierwszej kolejności rozwiązane polubownie. 5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.06.2024
Image
zapraszam do kontaktu

Dane kontaktowe

Adres gabinetu:

ul. Proletariacka 40

93-569 Łódź

Godziny pracy:

pn-pt: 09:00 - 18:00

Adres email: podolog.nataliakijek@gmail.com