Regulamin świadczenia usług w Gabinecie podologiczno - kosmetycznym, przy ul. Proletariackiej 40 w Łodzi:
§ 1. Postanowienia ogólne i definicje
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem” określa zasady korzystania z usług podologicznych, zwane dalej: Usługą Podologiczną lub Usługami Podologicznymi, która jest świadczona przez ZRD GREMAR s.c.
- Przed skorzystaniem z Usługi Podologicznej należy zapoznać się z treścią Regulaminu znajdującego się na stronie lub w gabinecie.
- Skorzystanie z Usługi Podologicznej jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
- Samodzielnie dokonywać Rejestracji oraz korzystać i uczestniczyć w Wizycie podczas której wykonywana jest Usługa Podologiczna mogą wyłącznie osoby pełnoletnie – dalej zwane klientem. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z Usługi Podologicznej na takich samych zasadach jak osoby pełnoletnie wyłącznie za uprzednią zgodą ich opiekuna, rodzica lub przedstawiciela ustawowego, wyrażoną przed rozpoczęciem Usługi Podologicznej
§ 2. Rejestracja na Wizytę
- Usługi Podologiczne świadczone są wyłącznie za uprzednią rezerwacją wizyty - dalej zwane: Wizytą, za wyjątkiem wyjątkowych sytuacji, w których Klient może skorzystać z Usługi Podologicznej poza kolejnością, o których mowa w niniejszym Regulaminie.
- Wizyty można umawiać poprzez telefoniczna rejestrację - dalej: rejestracja od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00
- Klienci rejestrowani są zgodnie z grafikiem obowiązującym w gabinecie podologicznym
- Podczas Rejestracji Pracownik Gabinetu Podologiczno – kosmetycznego w celu oszacowania czasu trwania Usługi Podologicznej może dokonać wstępnego wywiadu dotyczącego problemu z jakim zgłasza się Klient.
- Podczas Rejestracji Pracownik Gabinetu Podologiczno – kosmetycznego poprosi o podanie następujących danych: a) imię i nazwisko; b) numer telefonu do kontaktu;
- W określonych przypadkach Klient może zostać poproszony o nadesłanie na adres e-mailowy zdjęcia stopy lub jej części.
- Pomiędzy wykonaniem Usługi Podologicznej w miarę możliwości zapewniane są 10 minutowe przerwy konieczne do zdezynfekowania gabinetów.
- Na 24 godziny przed umówionym terminem Wizyty Klient otrzymuje wiadomość tekstową SMS z przypomnieniem o Wizycie.
§ 3. Rezygnacja z Wizyty, odwołanie z Wizyty
- Na zarezerwowaną Wizytę Pacjent powinien stawić się w Gabinecie Podologiczno – kosmetycznym najpóźniej na 10 minut przed umówionym terminem Wizyty.
- Gabinet Podologiczno – kosmetyczny zastrzega, że ustalona godzina Wizyty może ulec nieznacznej zmianie. Jeżeli przesunięcie w godzinie Wizyty wynika w szczególności z przyczyn niezależnych od Gabinetu Podologiczno – kosmetycznego i trwa dłużej niż 15 minut, w miarę możliwości poinformuje Pacjentów zapisanych na Wizyty o przesunięciu terminu Wizyt.
- Gabinet Podologiczno – kosmetyczny zachowuje prawo do odmowy wykonania Usługi Podologicznej, jeżeli Klient spóźnia się na Wizytę co najmniej 15 minut od terminu umówionej Wizyty, chyba że Klient o okolicznościach skutkujących spóźnieniem na Wizytę powiadomi pracownika, który wyrazi zgodę na późniejsze rozpoczęcie Usługi Podologicznej z zastrzeżeniem, że w takim przypadku Wizyta może ulec skróceniu.
- Nieprzystąpienie do Wizyty przez Klienta bez uprzedniego odwołania Wizyty uprawnia obciążenia Klienta kosztami niezrealizowanej Wizyty.
- Gabinet Podologiczno – kosmetyczny zastrzega sobie prawo do odwołania Wizyty na co najmniej 24 godziny przez terminem rozpoczęcia Wizyty. W takim wypadku Gabinet Podologiczno – kosmetyczny zaproponuje nowy termin Wizyty.
- Gabinet Podologiczno – kosmetyczny informuje, że nie udziela konsultacji telefonicznych zakresem odpowiadających świadczonej Usłudze Podologicznej. Klient jest konsultowany wyłącznie podczas umówionej wizyty w Gabinecie Podologiczno - kosmetycznym.
- Pierwszeństwo przyjęcia na Wizytę mają Klienci, którzy uprzednio dokonali Rezerwacji i umówili się na Wizytę zgodnie z grafikiem obowiązującym w Gabinecie Podologiczno – kosmetycznym. W wypadkach szczególnych, w tym w szczególności odnoszących się do Klientów z powikłaniami powstałymi w trakcie prowadzonych w Gabinecie Podologiczno – kosmetycznym Usług Podologicznych lub osób wymagających natychmiastowej konsultacji - przewiduje się możliwość przyjęcia osoby bez uprzednio dokonanej przez nią Rejestracji, zgodnie z procedurą rejestracyjną.
- Klient ma prawo odwołać lub przełożyć Wizytę najpóźniej na 24 godziny przez zaplanowaną wizytą.
§ 4. Przebieg Wizyty
- Usługi Podologiczne wykonywane w Gabinecie Podologiczno – kosmetycznym wykonywane są przez specjalistów, posiadających doświadczenia zawodowe oraz umiejętności potrzebne do wykonania Usługi Podologicznej.
- Na pierwszej Wizycie zostanie przeprowadzony wywiad z Klientem.
- Po przeprowadzeniu wywiadu specjalista Gabinetu Podologiczno – kosmetycznego przedstawi Klientowi plan terapii oraz wyceni wstępny koszt Usługi Podologicznej.
- Rodzaje Usług Podologicznych świadczonych przez Gabinet Podologiczno – kosmetyczny dostępne są na stronie internetowej Gabinetu Podologiczno – kosmetycznego pod adresem: www.nataliakijek-podolog.pl
§ 5. Płatność
- Klient jest obowiązany do dokonania zapłaty za wykonane Usługi Podologicznej. Szczegółowy Cennik dla poszczególnych Usług Podologicznych znajduje się w gabinecie.
- W Gabinecie Podologiczno – kosmetycznym udostępnia się następujące formy płatności: a) Gotówka b) Karta płatnicza c) przelew bankowy
- Zapłata za Usługi Podologiczne następuje po odbytej Wizycie, za wyjątkiem przypadków określonych niniejszym Regulaminem, za które Klient obowiązany jest uiścić całość lub część opłaty przed wykonaniem Usługi Podologicznej lub w przypadkach płatności za Usługę Podologiczną pomimo jej niewykonania z uwagi na okoliczności leżące po stronie Klienta.
§ 6. Procedura reklamacyjna
- Klient po wykonanej Usłudze Podologicznej ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 7 dni od jej wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Usługi Podologicznej- dalej: Reklamacja. Składając Reklamację Pacjent obowiązany jest opisać stan faktyczny oraz wskazać z jakich przyczyn uważa Reklamację za zasadną.
- Reklamacja powinna zostać przez Pacjenta złożona na piśmie na adres e-mailowy: podolog.nataliakijek@gmail.com, w miarę możliwości Klient do Reklamacji powinien dołączyć dokumentacje zdjęciową.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone przez Gabinet Podologiczno – kosmetyczny w terminie 14 dni od otrzymania Reklamacji. W tym terminie Klient zostanie powiadomiony o zasadności lub braku podstaw do uznania ją za zasadną.
- W przypadku uznania Reklamacji za zasadną Klient przysługuje nieodpłatna usługa korygująca w Gabinecie Podologiczno – kosmetycznym lub zwrot kosztów wykonanej Usługi Podologicznej. Gabinet Podologiczno – kosmetyczny w ramach uznania reklamacji może ponadto zaproponować inne korzyści Pacjentowi.
- W przypadku kwestionowania Usługi Podologicznej zaraz po jego wykonaniu, Pacjent nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną Usługę Podologiczną – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Gabinet Podologiczno – kosmetyczny zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Klienta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.
- Reklamacja nie obejmuje powikłań takich jak: ból, krwiak, krwawienie po zabiegu, podwyższona temperatura ciała, złe samopoczucie, reakcja alergiczna na zastosowane leki - jeżeli objawy te związane są z wykonaną Usługą Podologiczną lub wiążą się z indywidualnymi predyspozycjami Klienta.
§ 7. Odpowiedzialność
- Klienci odpowiadają w pełnej wysokości za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinetu Podologiczno – kosmetycznego. Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich opiekunowie, rodzice lub ustawowi przedstawiciele.
- Gabinet Podologiczno – kosmetyczny nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w gabinecie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient zobowiązany jest zatrzymać przy sobie.
- Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonane Usługi Podologiczne po stronie Gabinecie Podologiczno – kosmetycznym.
- Gabinet Podologiczno – kosmetyczny nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Usługi Podologicznej wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
- Klient zobowiązany jest przestrzegać wszelkich zaleceń specjalisty, które zostały udzielone mu podczas Wizyty.
- Po wykonanej Usłudze Podologicznej może zostać wystawione zaświadczenie o odbytej Usłudze Podologicznej.
§ 8. Postanowienia końcowe
- Wszystkie osoby przebywające na obszarze Gabinetu Podologiczno – kosmetycznego zobowiązane są przestrzegać całkowitego zakazu palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych oraz całkowitego zakazu spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
- Na obszarze Gabinetu Podologiczno – kosmetycznego, a w szczególności do pomieszczeń, w których wykonywane są Usługi Podologiczne zabrania się wprowadzania zwierząt.
- Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, Cennika Gabinetu Podologiczno – kosmetycznego.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług Podologiczne powinny zostać w pierwszej kolejności rozwiązane polubownie. 5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.06.2024